onsdag 22 juni 2011

Falconen är inlåst än, men en röd Mustang har tagit dess plats

Som man trodde så är det fortfarande ingen som vet om Falconen blir släppt inom den nära framtiden. Men idag fick vi till det med en röd Mustang, och lyckades låna ihop all utrustning som behövdes för att få allt genom inspektionen.

Visserligen 46 i skor och en intergralhjälm so passar 2 huvud men i alla fall godkänt. Har jag tur får jag mina egna saker till tävlingen på söndag.

Idag har vi jäktat runt över hela Colorado för att få ihop det. Men vi fick en tur till toppen. Måste sägas med bestämd röst. Det är mäktigt och skrämmande att ta sig upp där. Man känner sig mycket liten.

Men det är bar att bestämma sig att det är en kuliss och hålla sig till det svarta. Och be ett antal böner till vad man nu vill.

Imorgon, eller rättare sagt om 5 timmar ska jag träna på högsta sektionen. Klockan är 22:15 här och jag ska upp ca 3:00. Martina ska ha en mysig sovmorgon framör TVn. Man är ju lite avundsjuk.

Så vi kommer at höras imorgon efter träning.
Sov gott.

1 kommentar:

  1. Du är skön Raffe! Fixar en snygg röd musse, respekt! Vilka bilder wow! Är väldans nyfiken så håll oss underrättade. Heejs!

    SvaraRadera